CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Mar 26, 2011

SBE OH SBE...(SIRI KE-3)



Berakhir SBE, alhamdullillah segalanya berjalan dengan lancar.Dengan izin Allah,segala tugasan dapat dijalankan dengan mudah dan cepat. Segalanya telah selesai, aku bakal kembali menjalani rutin harian. Selamat Kembali KE IPG Kampus Pendidikan Teknik....



SK SBE PERTAMAKU....
     Di hari terakhirku ini,aku mendapat kesempatan untuk memberi ucapan di hadapan murid-murid tahap dua.Oleh kerana lacak of preparation atau lebih tepat lagi tiada lansung persediaan aku agak nervous and bagi aku that was the worst speech ever after..hehe..tapi tak pe sebab aku rasa budak-budak tu faham kot apa yang aku cuba sampaikan...Cuma sedikit yang aku cakapkan.Ia hanyalah mengenai Tabiat pemakanan yang sihat...
  
A TOKEN OF APPRECIATION FROM SCHOOL PIBG

BUDDY


(
DUDUK DARI KIRI PN SARIMAH(GPK 1),EN ASHRI(GB) DAN EN HARMIZI(GPK KOKU)



CIKGU SEKOLAH RENDAHKU,PN FAKRIAH



RAKAN SBE DARI IPG KAMPUS DARUL AMAN



RAKAN SBE DARI IPG 4P


  
RAKAN-RAKAN SBE


P/S Kalau ada sumur diladang,
       Boleh saya menumpang mandi,
       Kalau ada umur yang panjang,
       Boleh kita berjumpa lagi.


0 comments: