CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Mar 27, 2011

Bad Luck...

    Sekarang nie aku rasa macam nak menangis ja..waa..waaa...waaaa......waaaaaa... Tak puas lagi nie aku menangis...HUwaaa...HuWAAAA......HUUUUWAAAAAAAARGHHH....

    Sebab apa aku nak menangis nie????????????????
  
FIRSTLY,
              Nie kali kedua aku buat assignment BM KOMUNIKATIF. Aritu silap sebab aku amik buku Bahasa Inggeris lepas tu aku p translate jadi Bahasa Melayu. Mana boleh tapi aku buat juga.HEHE..tu memang salah aku sendiri.

SECONDLY AND HOPEFULLY WILL BE FINALLY,
               Aku dah buat setengah dah.Boleh kata lagi satu soalan ja nak  habis dah. TIBA-TIBA aku terbaca soalan yang memaksa aku buat ulasan kritis  BAHASA HALUS. Masya Allah!!!!Mana nak cari BAHASA HALUS tu dalam buku yang aku kaji nie. Semua pakai bahasa melayu baku lagi bersantun..HUUUWAAARGHH.......(Terus aku meraung macam air hujan yang tengah lebat turun nie....)
Masya Allah....Memang Allah ingin menguji kesabaran hambanya.COBAAN...COBAAN...COBAAN...(tiga kali je aku sebut cobaan,hmmm...lepas nie memang nak pegi tido je....)


P/S lainkali baca semua soalan baru pilih buku..Baca betul-betul supaya tak silah ..

0 comments: