CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sep 3, 2010

Tiba-Tiba...

The End Of Drama(Sad ending)
p/s better dont watch

Tiba-tiba aku rasa aku sangat letih + penat fikirkan ttg kamu lagi... Sumpah aku letih sangat ni. Mungkin ini peluang yang terbaik buat orang lain. Aku tak mampu lagi fikirkan tentang kamu. Aku memang terlalu penat. Hati aku lagi la letih nak bekerja keras mengingati kamu setiap detik. Bukankah itu lagha. Aku sedar tapi aku buat juga sebab aku rasa kamu memang untukku. Tapi saat ini situasi berubah aku letih sangat fikirkan tentang kamu. Betul tak tipu. kalau tak percaya tanya la hati aku , confirm dia jawab ya. Kini aku x mampu nak sabarkan hati aku lagi. Dia da memberontak sebab terlalu letih mengigati kamu.

Kesabaran pun ade batasnya...aku da x mampu bersabar...




Kamu mmg bukan tercipta untukku sebab itu aku amat letih mengingati kamu. MULAI SAAT INI AKU AKAN BERHENTI MENGINGATI KAMU. Kamu hanyalah masa lalu aku. Kamu hanyalah bayang-bayang. Kamu pun swear dengan aku 'jgn ingat aku lagi'. Tak kesian kat aku ke.Kamu nk aku jadi mcam gambar bawah nie ke..X nk kan??kata sayang ku. Kalau syg aku berhenti la ingat aku.Parah aku kalau kamu sentiasa ingat aku...


x nak aku jadi macm ni kn??? so stop ingat aku ya..aku jnji x igt kamu lgi....
Aku da stop tgu kamu.Aku bkakn pintu hati ini luas2 buat org lain. Aku juga da celik kembali. X nak lgi tutup. Aku buka buat insan yg mmg tercipta untukku. Aku terlalu letih dengan semua hope yang bakal jadi mimpi yang x sudah. Aku menanti pada New hope. Percayalah yang kamu bukan lagi untukku. Aku da berjaya terima hakikat.Aku janji yang pertemuan kita pada 5 Sept ini adsalah pengakhiran bagi segala-galanya. Aku terlalu letih pada benda yang x pasti ini. Aku mahukan kepastian dan aku juga percaya yang andai lautan api kita redah.Aku x mungkin dapat restu dari keluarga ku untuk bersama kamu. Biarlah persahabatan kita terkubur di sebuah pusara suci. Aku da penat ingat kamu. Biar kita terpisah dan jangan jumpa-jumpa lagi. Ahad nie biarlah jadi sejarah. Kita mula dengan cara baik dan kita dengan secara rasminya berakhir dengan cara baik.Aku tak mau ingat kamu lagi.Pergilah dari hidupku dan lepaskanlah aku. Aku da x mampu bertahan lagi... Aku terlalu penat.
tired sgt..please!!






Ahad ni prepare hati kamu ya. Aku x mahu tengok kamu kecewa. Aku mahu kamu gembira. Kamu sayang akukn. So, tunjukkan kegembiraan terakhir kamu ya. Kita tidak ditakdirkan bersama. Aku pasti kamu akan bertemu perempuan yang sebaik kamu.kamu jangan risau pasal aku lagi. Biarlah masa yang menentukan. Nanti aku hntar kad kahwin aku je ke Kem Penrissen tu..hehehe..
Biarlah masa menetukannya








Finally, aku berjaya terima hakikat yang kamu mmg bukan untukku. TERIMA KASIH HATI SEBAB LETIH MENGINGATIMU...(*_*). Sekarang aku menanti pada seseorang yang mungkin bakal menggantikan tempat kamu.. x nak la pakai term ganti tapi nak pkai term menanti pada yang sayang aku....hehehe.....Aku tak pasti bila...mungkin 5 thun lgi mungkin 10 thun lagi n mungkin juga esok..siapa tahukan..hehehe...
 
AKU MENANTI.....



p/s Coretlah dari hati sebab ia betul-betul ikhlas...Gadis pantai da bertukar jd sentimental dan jiwang...

2 comments:

zjza_jawahir

adoila atin..selama ni ko nak nafikan kat aq..aq dh ckp aq tau pe yg ko rs..xpe,jgn paksa hati kamu tu ye..let it happen naturally..klu ko paksa lgi ko sakit..insyaAllah..pasti boleh..doalah yg terbaik atin..Allah Maha Mengetahui segalanya..

Fatin Ameera

pah..huhu.. Allah maha mengetahui segalanya..huhu..Allah juga tahu aku bukan untuk dia....Takut sgt nk jmpa dia esk....