CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Aug 30, 2010

Kamu..Kamu..dan Kamu...

      Thanks for the sweetest memory that you had leave. I never forget eventhough it almost a year we are separated. Tomorrow you will be arriving at LCCT. Everything still the same. I am still the same girl that waited at the arriving gates. I am still the same girl that you knew for the last 4 years. I am still the same. But we are no longer 'Syg Syg'. We are just a bestfriends. It was came back to the basic. It came back to the first day i met you. We are bestfriend.

     You come back with a hope but i am waiting with despair. Sumpah saya da blh lupakan segala-gala tentang kamu. Tapi saya tetap tgu kamu sebab kamukan kita kata 'kita bestfriend selama-lamanya'. Saya tgu kamu pun sebab saya mahu kek lapis Sarawak. Tahun lepas punya, perisa dia x sdap laa.Saya tunggu je cheese flavour tu. Jangan awak silap beli sudah la.

    Tomorrow will comes. Saya x tahu macamana nak react. Gembirakah saya???Sedihkah saya??? Saya selalu berdoa agar bila awak sampai esok ada seseorang di sisi awk. Dan awak kenalkan itu adalah bakal tunang awak. Saya harap sangat macam tu. Can we pretend that airplanes in the night sky like shooting star.I could Really used a wish right now.

   Am i being too lunatic. I don't think so. Tomorrow is different. saya bukan lagi 'syg' kamu yang dulu dan kamu bukan lagi 'syg' saya yang dulu. Back to basic ya tp saya nak bagitahu yang saya x nak lagi awak hold future sya. I am a big girl now. Jangan risau2 lagi ya. I can take care of myself. Saya da belajar silat, so saya da x perlukan awak sebagai weapon saya. Saya da boleh hidup sendiri. Awk jaga dia baik-baik(kalau ada la). Saya janji saya akan jaga diri saya baik.

  Tapi satu ja saya nak awak buat. Doakan saya supaya saya dapat lelaki sebaik awak.. Doakan saya sy ya. Doakan agar dia boleh jaga saya dengan baik. Dan dia boleh sayang saya, macam awak sayang saya dulu... Dan doakan supaya saya x terluka lagi..

p/s Kamu adalah masa lalu saya.. Saya sedang mengintai masa depan sy. Doakan saya ya..

1 comments:

zjza_jawahir

bygone is still bygone..but past is the key to the future..we can't predict the future without the past..atin,experience comes without we realizing it..so,juz believe that everything happened 4 a reason..