CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Aug 25, 2010

Umur bukan penghalang??????????

     Ehh... btul ke umur bukan penghalang....betul ke???aku baru terfikir tadi pagi.Tu pun becoz my beloved lecturer (*_*) cakap pasal ni. Laki muda kawin perempuan tua n vice versa. Memang benda nie da terjadi pada zaman Rasullullah tapi personally la aku rasa mn bes kawin dengan orang muda dari kita..(hmm..tu pndapat jer..minta simpang malaikat 44 la..). Bukan sebab pe, bagi aku laki muda x matured enough. Aku nak yg blh jaga aku bkn aku yang jaga dia.huhu...so, tu pendapat jer. Tapi kalau perempuan muda kawin laki tua macam Siti Nurhaliza tu ok la juga...Kadang-kadang aku tengok sweet juga...hehe..



     Klu nak kawin tu biarlah bukan yang muda. Aku percaya yang lagi tua umur seseorang tu lagi matured sebab tu aku kurang percaya bila ada yang kawin lbih muda. Tapi apapun itu mungkin jodoh mereka. Mungkin da tertuliskan siapa jodoh mereka.

    Tapi pada aku, biarlah jodoh aku yang lebih tua. Memang aku sangat-sangat x minat yang muda-muda nie.At least beza umur macam parent aku pun dah ok. Aku tengok bahagia ja diorang even da 21 tahun. nak macam tu la.

 



Tapi siapalah aku untuk menentukan jodoh..aku hanya mampu berdoa. So thank juga to my lecturer yang brought out this issue. Ia buat aku berfikir seketika..

p/s Jodoh pertemuan ditangan Allah.

0 comments: