CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sep 7, 2011

Second Day of SBE

Dear Princess,
                The second day at school. I woke early in the morning because i was very eager to go to SKPB. The school environment is welcoming me. Today, I was able to take the photo of the school and we (Zulfikri, Syukri, Din and I) entered 2 classes. Most of the student here are good in English. I was impressed because the school is in the rural area. The student participated in every activities that was conducted by us. I also saw the teacher teaches the student and I am done my ELT coursework part 1.

Dear Princess,
              Masa untuk mengubah bahasa..hehehe.. I am not good in English eventhough I am the future English teacher. My grammar is disasterous. Hari ini sangatlah seronok. Dah ada 10% kot pengalaman conduct kelas. Tapi thank you very much lah to my clique because time aku tak berapa nak boleh control kelas, diorang dengan garangnya(tapi tak garang pun) tegur the student. So, they help me a lot. Tapi aku rasa seronok sangat because this time around cikgu-cikgu sangat membantu. Walaupun aku baru dua hari kat sekolah nie, GB dia siap cakap esk praktikal lagi n posting apply je sekolah nie. Alhamdullillah because they terima aku dengan tangan terbuka seluas padang bola. Senang tugas aku.

Dear Princess,
                  Tadi juga kau masuk kelas pertama aku masa time darjah satu. Cikgu Norhayati cakap ingat tak nie dulu kelas awak. Mesti la aku ingat. Kelas aku time aku jahat-jahat dulu.Tapi aku x ceritakan pengalaman kat murid-murid pun. Biarlah hanya aku yang tahu.
Nursery Rhymes with Cikgu Zulfikri at the front

Dear Princess,
             Bila masuk klas , aku dapt simpulkan yang Budak-budak nie sangat INNOCENT. Mereka takkan tahu menipu. Kita marah diorang, diorang akan still sayang kita.

Us with Cikgu Prasekolah

Perhimpunan Pengawas

Bersama 3 Nilam

They love their English teacher

Kak As n Me..

0 comments: