CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sep 8, 2011

Hancur Mood Pagi-pagi nie...

Dear Princess,
                    Tadi masa awal-awal datang sekolah mood memang baik. Semangat memang berkobar-kobar. Tambah pula bila murid-murid sapa cakap "cantik baju cikgu hari ini". kira observant jugak ye mereka nie. Tapi segala-galanya musnah sebentar tadi. Nak nangis dah nie. Huhu...Nak aku sentitif kata la. Tapi memang rasa nak meraung da. Tak pernah dalam hidup orang kata "kenapa la ko bodo....". Bapak aku pun tak pernah keluarkan perkataan macam tu. Astaqfirullah Hal Azim. Tak pe lah. Da aku memang bodoh kan. Aku tanya untuk dapatkan kepastian. Sebenarnya, kerana buat awal and different from other people la yang aku dapat markah kurang tu. Markah aku paling sikit kot. Semua yang buat sama n buat last minute boleh dapat markah banyak.....Boleh ke macam tu. Aku tanya je. Tak pe la klu nak marah aku. Aku terima. AKU YANG BERSALAH DAN BODOH......  Kecewalah hari nie. Murid-murid jangan usik cikgu ya. Kang tak pasal tengok cikgu jadik singa betina....




SEKIAN, TERIMA KASIH.


Aku Yang Bodoh,


FATIN AMEERA AHMAD SHUKRI

0 comments: