CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sep 8, 2011

Cikgu Saya Nak Bagi Kuih Raya.....

Dear Princess,
Teacher Fatin
             SBE hari ni berjalan seperti biasa, Banyak perkara yang menarik telah berlaku. Pagi-pagi ada sukan dan permainan. So, kami berempat meronda sekitar sekolah untuk tengok how it goes. Diorang banyak juga beri tunjuk ajar especially takraw beacuse Cikgu Latip belum datang at that time. Then, today kami berempat dapat banyak kelas untuk relief. So, kami berempat masuk kelas sekali la. Eventhough, we are in different maktab and different course n tak kenal pen before this, kami ttp gather because all of us is under the samae status which is CIKGU SBE.

           First class yang kami masuk adalah 4 Nilam, sepatutnya kelas aku je tapi diorang kena juga ganti after me. So, kitaorg masuk sama-sama la. Subjek yang perlu diganti adalah science. Oleh itu, Cikgu Zulfikri bersama Cikgu Aizuddin take over. Aku and Cikgu Syukri sekadar memjadi pembantu. To tell you, the students love us very much. We are like their favourite celebrity.hehehe.. Ramai yang ambil autograph n minta email. Bes sangat. Lepas kami keluar ada seorang murid datang kat aku,
"Cikgu, nie kuih raya untuk cikgu", Amylea.
"Untuk Cikgu ke untuk Cikgu Laki-laki tadi", Tanya aku.
" Untuk Cikgu la", Amylea.
"Terima Kasih" Jawab aku(rezeki nie, dah la aku tak breakfast lagi)
Tapi aku bagi kat 3 Orang clique aku tu. Esok aku akan bawa kuih tu balas bekas.

         Then, Kat bilik guru, aku ajar Kak Nala aka English teacher aka Senior NTISS pakai eyeliner.hehehe. Main make up-make up macam budak-budak tapi hasil dia ok juga. Comel dah jadi Kak Nala tu.

         Hari berakhir dengan gembira sekali.. Alhamdullillah..

Before assembly

Aiman dan Bendera
Program Minum Air Zamzam

Makan kueh raya

Team Bola Baling

Science class

Science exercises with Cikgu Zulfikri n Cikgu Syukri

My students and I

Autograph Session

With 4 Nilam

Explanation by Cikgu Zulfikri

Regoo...

With Kak Nala

With Kak Emy(Hepi Besday Kak Emy)

With Kak Ina aka ustazah


0 comments: