CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Oct 13, 2009

PUISIDRA

Alhamdullilah..cerita aku diterima..Tjuknya ialah sehelai selendang merah.Cerita patriotik.Kesedihan seorang nenek yang cucunya dan anak-anaknya begitu rude.Neneknya mengimbau zaman sebelum kemerdekaan.Tentang keperitan hidup.Pah akan menjadi nenek pada zaman muda dan abe akan menjadi suami pada zaman dahulu.Abe akan fight dengan jepun.Aku amat berharap cerita ini akan menberikan signifikasi kepada semua penonton.Aku amat berharap cerita ini akan menjadi cerita terbaik.Aku teringat zaman sk men dulu.Aku memegang watak ibu muda...Seronok juga ya....nk kena siapkan thinking skill..Must do.Nk kena dptkan mark yang terbaik...bye..tata...

OH MALAYSIA,
OH TANAHAIRKU,
TANAH TEMPAT TUMPAH DARAHKU...


0 comments: