CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Oct 12, 2009

Assembly...Whats going on??

Hari ni la tapi lagi beberapa jam,klas aku akn cnduct assembly.I am going to be person who talk bout ulasan buku...x pernah difikirkan..buku rich dad and poor dad..Buku yang telah mnbawa aku ke alam perguruan..He???where is he going..Sibuk sangat sampai x de masa buat aku tapi ok juga.Dia bg ruang untuk aku find a new life..Kenapa la dia terlalu komited terhadap keje die,beri la sedikit ruang untuk aku.Aku pun nk time with him. Yang berani aku uraikan di sini ialah mungkin tiada jodoh antara kita.Biarlah masa dan takdir menentukan segla.Aku akn menanti segalanya bertlaku dengan tenang kerana aku rela atas segalanya.Biarlah dia dpat perempuan yang terbaik kerana aku bukan cukup baik untuk terima kesibukkan dia.Lagipun masa aku masih panjang dan perjalanan aku juga msih terlalu jauh.Biarlah takdir menntukan segalanya.Buat mama dan abah,Aku sangat berharap agr kalian carikan seseorang yang terbaik buatku.Aku ingin everything arranged..Ahh...merapu sungguh ayat-ayat aku ini.Tapi beberapa jam lagi aku akn berucap dihadapan org.

YA ALLAH,
BERIKANLAH KEKUATAN DAN KETENANGAN BUAT HAMBAMU INI MENGHADAPI SEGALANYA.AKU HARUS TABAH.JLANKU MASIH JAUH DI HADAPAN.

AMINNN....

0 comments: