CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jun 29, 2011

Sudah Tertulis Bahawa...

Mati itu pasti. Tiada perkara yang dapat menghalangnya. Suatu hari kematian akan bertandang jua. Aku hanya mampu mengungkapkan secebis doa.

YA ALLAH,
        JIKA MATI ITU LEBIH, MAKA MATIKAN AKU.

YA ALLAH,
        AKU PERCAYA YANG MATI ITU PASTI. OLEH ITU MATIKANLAH AKU DALAM KEADAAN HUSNUL KHOTIMAH. MATIKANLAH AKU DALAM KEIMANAN.

YA ALLAH,
        CABUTLAH NYAWAKU DAHULU. AKU TIDAK SANGGUP LAGI MENEMPUH KEMATIAN ORANG YANG AKU SAYANG.

YA ALLAH,
         ENGKAU MAHA MENGETAHUI APA YANG TERBAIK BUATKU. MAKA RENCANAKAN DAN ATURLAH HIUDPKU INI. AKU HANYA MAMPU MENYERAH DAN BERTAWAKAL PADAMU.

AMIN YA RABBAL ALAMIN.

Manusia hanya mampu merancang, Allah yang akan menentukannya. Oleh itu, yang terbaik hanyalah berserah segalanya pada Yang Maha Kuasa....

P/S Aku sayangkan mereka tapi ALLAH lebih menyayangi mereka. Semoga roh mereka ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.. AMINN..

0 comments: