CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Oct 21, 2010

Bila Aku Sudah Tiada...

Hujan - Bila Aku Sudah Tiada


Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
jangan di lupakan aku

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu
Curahkan cahaya…

Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamanya
Takkan terduga
Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah orangnya

Gelak tawa tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya…



Jika aku sudah tiada...
Tolong sampaikan kepada mereka yang aku sayangkn mereka...
Jika aku sudah tiada...
Tolong sampaikan kepada dia aku tetap sayang dia hingga saat-saat akhirku...
Jika aku sudah tiada...
Maafkan aku, aku amat syg org disekelilingku...
Jika aku sudah tiada...
Tlglah bagi tahu dia,biarlah dia dtg tgk aku buat kali terakhir...
Jika aku sudah tiada...
Jilidkanlah diary ku...
Jika aku sudah tiada...
Beritahu dia yang dia adalah CINTA PERTAMAKU
Dan jika aku sudah tiada...
Beritahulah kepada seluruh dunia yang aku amat sayangkan keluargaku....

p/s: Mama,Abah,nek yan,nek wan,tok ah,fara,farhan n cudah n semua family dan rakan-rakan....saya syg sgt kamu semua...

0 comments: