CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Dec 14, 2015

Diver always a great Lover

Diving ,



     Ini adalah minat aku dari kecik. Tapi yela mak mana nak bagi anak perempuan dia dive merata-rata. My mom said it dangerous. Yup, it is dangerous. Salah satu you will die. Tapi dah kerana passion dan minat 'I DIVE'.


   Lesen aku amik di Pulau Perhentian. I am alone at that moment. Alhamdulillah Tuhan pertemukan aku dengan Insan yang sama minat dengan aku. Aku takkan lupa my best Buddy 'DM PAAN'. He taught me a lot. Punyalah aku takut dalam air. Takut-takut pun dapat lesen kan.

  Be a DIVER. Tambah-tambah diver yang beginning macam aku ni.Banyak yang nak belajar.Sebenarnya seronok tau jadi diver. Diving family ni ukhuwah dia sangat erat. We learn, we dive, we love each other.

  Diver ini actually is a great lover. Jangan tak tahu pulak. Kenapa aku kata begitu, sebabnya diver ni nature lover. They love nature. For them nature is where you get tranquility. They love nature hard and they love you harder. So, find your diver lover. Actually, I also finding my diver lover. Harap dapat la.Amiinn
Mabul Island 23 November 2015


0 comments: