CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jan 17, 2011

Dia yang bernama kekasih hati....

Hmm..title macam best sangat tapi actually x la best and gempak mana pun. Saja je nak me'reflect'kan diri kerana aku percaya yang suatu hari aku juga bakal ada seorang kekasih hati.

Jika aku punya kekasih hati,
Dia mungkin bukan no1,
Bukan juga no.2,
Mungkin no.3,

Aku selalu memikirkan
yang jika aku ada kekasih hati,
Family will comes first,
Aku akan cuba bahagiakan family dulu,

Hal ini ada relevansinya,
Aku akan hidup dengan dia selama-lamanya,(madsud aku sampai ke sisa hidup aku yang terakhir)
Panjang lagi masa aku bersama dia.

Tetapi jika dengan family
Terutamanya ibu,bapa,adik-adik,datuk & nenek,
Mereka mungkin x akan bersama aku selama-lamanya,
Mereka bakal ada keluarga tersendiri.

Oleh itu,aku ingin mereka dpt mengecap kebahagiaan bersamaku,
Aku mahu masa aku semuanya dihabiskan bersama mereka,
Aku mahu mereka bahagia dan gembira,
Aku sayang sgt mereka...

Ya Allah,
Panjangkan umur seluruh ahli keluargaku,
Aku sayang sgt mereka,
Merekalah penyebab aku lahir ke dunia,
Tanpa mereka siapalah aku...


p/s Family First

0 comments: