CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nov 25, 2009

Mixing Day...

20-22 NOVEMBER 2009
Aku telah menertai program bakti siswa.Family angkat aku iaitu en.Lukman & Puan Habibah tersangat lah sporting.Mmg best la.This is my first experience in this programme.Aku sekarang rasa mcm da buat anjakan paradigma sebanyak 360 darjah.Sekarang aku da peramah,aku da x cerewet bab makanan n the best thing is aku da x shy2 cat lagi..Aku da jd fatin yang berani.Byk juga la aktiviti yang ktorg bt.Yg bestnyer,ptg2 aku n kak ecah g round kg..Ada la sekali tu nk tersesat masuk hutan.Huhu...takut juga tu...Tapi thats all pengalaman.Aku mmg x dpt beli pengalaman dengan wang ringgit..Experience is a teacher of the live..

TODAY...
Pagi-pagi lagi aku da kna prank call.our dialog:

org gila tu:salam
aku:wsalam,nk ckp ngan saper??
org gila tu:nk ckp dengan org yg ckap tu la.Sapa nama?
aku:Fatin
org gila tu:Cik fatin ni da kahwin blum??
aku:(hai lorat btul mamat nie,ader ke pagi2 tya aku da kwin blum)dah2...
org gila tu:eh..da ada anak??
aku:(Byk soal pla mamat nie)Dah pun....
org gila tu:Berapa org???
aku:ske hati aku la nk ada ank brapa org.none of ur bussiness
org gila tu:huh...ank kucing ker???
aku:Weyh pakcik,aku da ada 5 org anak..(hahahaha,great liar...)
org gila tu:umur brapa??
aku:(tanpa fikir aku jawab)30
org gila tu:muda lagi tu..nk kawan bleh???
aku:eh22,nie saper nie???gila ker nk kawan dengan org yg da kawin...
org gila tu:eh muda lagi tu..blh jer kwan dengan org yang da kwin...
aku:no no no....mner bleh...
org gila tu:blh jer.Eh,keje kt ner?
aku:kat sunway carnival
org gila tu:kul bape?
aku:erm...erm...kul 9 kot..
org gla tu:x g keje ke??
aku:ska hti mak bapak aku la nk g keje ke x..yg ko sibuk tu apsal...
(akhirnyer ksabaran aku pun hlang 100%.Gila ke aper,x knl tnya soklan2 bodoh mcm tu.Igt aku nk ke org camtu.sory not my taste.x gentlemen la.bt prank call juz nk kwn ngan org...Kdg2 fikir blik,moron kn org cmtu.Hate that kind of jokes)

0 comments: