CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Aug 20, 2009

This is my picture...wargh...who is that guy...look tersgtlah hitam macam arang.Ala pity of him..mcam pkcik2...That all my cousin...Cheers..We took a picture at machine.thats y we have look 'hitam' than ordinary..He just called me justnow.He had an operasi at camp ape tah..Forgot the name already..Wargh name je nk jd cikgu bi.ayat dah berterabur hbis n rojak dah jd mcm plg sedap kt dunia dah nie..Saje je wat camnie...Nak bg happening skit.X la formal...Td g jusco ngan 'Bulat' n Ain.Dah hbis duit.Bali pla brg2 x diperlukan tp i love that.Aku dah beli kad raya.Haha....macam x sbr pula nk puasa+raya.Puasa pun blum..dah sibuk2 bli kat raya..lawakkan..Blh aku msuk Lawaking nie.Pasti dpt johan..HUhu...CUTI...????!!!nO CUTI 4 MULA-MULA PUASA...WARGH....Nak balik...mama...abah nak blik...Tp i've made up my mind thats for my collection of experience.Nant dah tua blh story kat anak cucu yang aku msuk koir kebangsaan..Kan anak cucu aku nanti akan kte nenek mereka teramatlah patriotik.Thats a great job right.Dgr cerita apartment at Putrajaya kosong.So kna la bring everything such as baldi n so on....Ada byk kje nk kena wat cuti..Sedih sgt...Cikja dah ambil my laptop bw blik penang to hantar g klinik...Joking....Kedai acer la..Dah kritikal dah condition that laptop...Misz all my buddies...

1 comments:

ad

sabar erkk my dear....
pasti leptop kamo slamat...hik3...
dun wory...^0^