CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Oct 18, 2010

Kalau saya jadi anak gajah....Roomate saya akan..........................

Kalau saya jadi anak gajah yang cute, roomate saya akan....

  1. Hari-hari dia akan belikan pisang,epal dan segala buah-buahan segar bagi sy makan. And finally saya akan jadi anak gajah yang sihat.
  2. Roomate saya akan belikan baju yg xxxxxl size. Tapi cian dia cuz ssah nak cari saiz bj tu.
  3. Roomate saya akan jaga saya bagai menatang minyak yang penuh sebab saya da bertukar jadi 'elephant yang cute'
  4. Dan sy juga harap yg roomate saya akan sediakan katil dan kerusi yg sesuai dengan saiz sy.
  5. Finally,jangan risau my dear roomate.klu saya jadi anak gajah saya x kn ganas2. Saya akan jadi cute2 je dan tak akan menyusahkan awak.

p/s It is imposibble. i will never be a cute elephant.jangan rsau...klu saya jd anak gajah mesti x de org nak saya...

0 comments: